Pageviews

Rabu, 12 September 2012

Kenali POTENSI anda untuk meraih KEKAYAAN

Apakah anda masih mempraktikkan cara pemasaran yang biasa-biasa, yang mana buat flyers banyak-banyak kemudian beri pada orang ramai atau letak pada kereta orang, atau gantung bunting dan banner dimerata tempat tanpa punya hala tuju?
Sedarkah anda bahawa cara itu merupakan satu PEMBAZIRAN WANG, MASA dan ENERGI tanpa sedar? Ianya ibarat melepaskan 100 das tembakan dengan harapan 50 atau 80 sasaran mengena.. yang bakinya kira 'burn'. Apakah ini perkara sihat dalam perniagaan?
Bukankah lebih bagus jika 100 das tembakan itu mengenai 100 sasaran yang disasarkan? Bukankah lebih bagus jika pembaziran wang, masa dan energi itu dapat dikurangkan dan dielakkan?
Bagaikan seorang Jeneral Perang, anda memerlukan peta untuk melihat wilayah yang bakal ditawani. Begitu jugalah halnya dengan 'Jeneral Perniagaan', anda harus memiliki peta dan harus memiliki ilmu strategi untuk menawan wilayah baru dan bukan sekadar melihat peta dan main campak-campak sahaja 'askar-askarnya' untuk berperang. Perlu ada strategi.
Perniagaan merupakan ‘peperangan’, alam ini medannya. Ini merupakan hakikat yang perlu kita sedari. Bila kata peperangan maka ianya memerlukan strategi, bila kata strategi maka ianya memerlukan formula..
“Dan sesungguhnya kalau mereka berlaku lurus di atas jalan yang betul (teori dan formula). Niscaya kami turunkan mereka air hujan yang lebat.” Surat 72 Al jin : 16
Bila kata formula maka ianya harus menggunakan NOMBOR. Alam perniagaan tidak lari dari nombor dan anda akan sentiasa dikelilingi oleh nombor. Nombor adalah simbolik yang menentukan nilai dan qadar.
Bengkel ini bertujuan menjadikan anda seorang Jeneral Perniagaan yang dilengkapi dengan pelan strategi serta teknik pemasaran secara harian, mingguan dan tahunan yang lain dari yang lain lagi efektif. Kami berani kata bahawa anda akan mempelajari perkara baru!!
Oleh itu, jadilah sebahagian dari 50 peserta terawal dengan mendapatkan baucher yuran sebanyak 50%. Datang terus ke premis kami di Sekyen 9 Shah Alam atau hubungi 017-300 2349 atau 03-5880 4349

Tiada ulasan:

Catat Ulasan