Pageviews

Selasa, 18 Februari 2014

Berilah KeBAHAGIAN ini....

18 Rabiul Akhir 1435
18 Februari 2014.

Perjalanan 4 tahun bersama banyak mengajar erti kehidupan. Diri ini masih lagi belajar untuk lebih mengenali hatinya. Walaupun terasa lamanya masa, tetapi perjalanan ini baru bermula.

Diri ini masih banyak kekurangannya. Dirinya telah menambah kekurangan tersebut. Dirinya mempunyai kelebihan dan kehebatan yang kadang-kadang tidak terfikir oleh akal. Benarlah, jika kita didalam kekurangan, pasangan kita ada kelebihan diatas kekurangan kita.

Terima kasih sayang atas kehadiran ini. Terima kasih kerana sudi menjadi permaisuri dalam kehidupan ini dan hingga ke syurga, biiznillah... InshaAllah.

Terima kasih kerana menjadi ummi buat anak-anak kita. Moga mereka menjadi anak-anak yang solehah dan mendoakan kedua ibubapanya.

Moga ikatan yang terbina pada 4 tahun dahulu terus utuh hingga ke syurga. Menjadi keluarga yang sakinah dunia dan akhirat. Sentiasa didalam rahmat dan redha Allah. Sentiasa mendapat hidayah Allah agar terus istiqomah dalam beribadah kepadanya.

Agar diri ini menjadi suami dan abi yang soleh. Yang dapat membawa keluarga ke syurga Allah. Membimbing dengan iman dan Islam. Mohon doa mendoakan dari kalian semua yang mengenali diri kami dan yang membaca blog ini. Jazakallahu khairan kathira.

Moga kita semua sentiasa dalam REDHA Allah. Aamiin...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan